2016 YAZ DÖNEMİ STAJ BAŞVURU VE BAŞLAMA TARİHLERİ


I. ve II.GRUP STAJ
(İKİ STAJI BİRLİKTE YAPACAK OLAN MEZUN AŞAMASINDA YANİ İKİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİ SADECE BU TARİHLERDE BAŞVURABİLİR. 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SADECE TEK BİR STAJ YAPMA HAKLARI VARDIR. BU TARİHTE DE STAJ BAŞVURUSU YAPABİLİRLER)

I. GRUP STAJA BAŞVURU TARİHİ:     23 MAYIS-03 HAZİRAN 2016
I.GRUP STAJA BAŞLAMA TARİHİ
:    06 HAZİRAN 2016

II.GRUP STAJA BAŞVURU TARİHİ  :  06 – 17 HAZİRAN 2016
II. GRUP STAJA BAŞLAMA TARİHİ
: 20 HAZİRAN 2016 

III. GRUP STAJ: (Bu dönemde staj yapacak öğrenciler sadece tek staj yapabilirler.)
III.GRUP STAJA BAŞVURU TARİHİ   :
 11 – 15 TEMMUZ 2016
III. GRUP STAJA BAŞLAMA TARİHİ  
18 TEMMUZ 2016

NOT : 1- ) STAJ BAŞVURULARI VE EVRAK TESLİMİ TEKNİK BİLİMLER MYO KÜTÜPHANESİNDE YAPILACAKTIR.

      2-) ÖNCEDEN STAJ YERİ AYARLAYANLAR SGK PRİMLERİNİN YÜKSEKOKULUMUZ TARAFINDAN YAPILACAĞINA DAİR DİLEKCEYİ WEB SİTESİNDEN ALARAK PROGRAM BAŞKANLIKLARINA İMZALATACAKLARDIR.

STAJ BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER (Yazıların üzerine tıklayarak indirebilirsiniz)
1-STAJ İşyeri Bildirim Dilekçesi  (İşyeri tarafından talep edildiğinde)
2- Staj Formu  (2 adet)
3- Kimlik Fotokopisi

4- Sağlık Yardımı Beyan ve Taahhütnamesi (1 adet)

STAJ BAŞVURUSUNDA ÖĞRENCİLERİMİZİN TAKİP EDECEĞİ AŞAMALAR:

1-    “Staj Formu” 2 adet fotoğraflı olarak öğrenci tarafından düzenlenmesi. (İki stajı birlikte yapacak olan 2. Sınıf öğrencileri formda bulunan “Staj 1” ve “Staj 2” kutucuklarının her ikisini de işaretleyeceklerdir.)
2-    Düzenlenen 2 adet Staj Formunun stajın yapılacağı işyerinin yetkilisi tarafından kaşelenip imzalanması. (İşyeri Onayı)
3-    İşyerine imzalatılmış olan 2 adet Staj Formunun İlgili Öğretim Üyesine imzalatılması. (Program Onayı)
4-    a-)  İşyeri ve Öğretim Üyesince imzalanmış olan Staj Formu – 2 adet,

        b-) Öğrenci tarafından doldurulup imzalanmış olan “Sağlık Yardımı Beyan ve Taahhütnamesi” – 1 adet,
       c-) Nüfus Cüzdanı fotokopisi – 1 adet ve
       d-) Öğrenci Kimlik Kartı fotokopisi – 1 adet.
——————–Başvuru İşleminin Sonu———————————–
Bu başvuruda Staj Formunuz Yüksekokulumuz personellerimizce onaylanacak ve öğrencide şu iki evrak kalacaktır:
I-    “T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu – Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi” – 1 adet ve
II-    Yukarıdaki şekilde hazırlanarak başvuruda ibraz edilen 2 adet Staj Formuna Yüksekokul Onayı yapılarak 1 nüshası öğrenciye geri verilecektir.

Bu iki evrağın staj süresince hazırlanacak olan staj dosyası ile birlikte ilgili Öğretim Üyesine teslim edilmesi gerektiğinden öğrencinin muhafaza etmesi gerekmektedir.
Öğrenciye bunlar haricinde evrak teslim edilmeyeceğinden evrakların kaybedilmemesi rica olunur.

BAŞVURU SONRASINDA YAPILACAK DİĞER İŞLEMLER:
-Yukarıda belirtilen işlemler staj başvuru işlemleridir.
-Staj dosyalarının staj sonunda teslim edilmesi ve başarı durumunun değerlendirilmesi ile alakalı işlemler öğrencinin okuduğu Bölüm/Program tarafından gerçekleştirilecektir.
-Staj dosyası okuldan teslim edilmeyecek olup, öğrenciler aşağıdaki linklerden çıktı alarak staj dosyalarını düzenleyeceklerdir.

STAJ DEFTERİ – (Staj Defteri Bölümlerini aşağıdaki yazıların üzerine tıklayarak indirebilirsiniz)
1_Kapak
2_Staj_Degerlendirme_Formu
3_Yapılan_Isler
4_Gunluk_Rapor

STAJ DEFTERİNİN DOLDURULMASI VE TESLİMİ:

  • Staj defterinizin kapağını (1_Kapak) tam ve eksiksiz doldurun.
  • ‘Staj Değerlendirme Formu’ (2_Staj_Degerlendirme_Formu) başlıklı sayfa işyeri eğitimden sorumlu kişi tarafından doldurularak gerekli kısımlar imzalanıp, kaşelenecektir. (Kullanılan kaşe resmi şirket kaşesi olmalıdır.) Staj yapan öğrencinin bir adet fotoğrafı bu sayfada kesinlikle yer almalıdır. Bu sayfa kapalı zarf içerisinde, zarfın ağzı kaşeli ve imzalı olacak şekilde staj defteri ile birlikte teslim edilecektir.
  • Haftalık Çalışma “(3_Yapılan_Isler) tablolarında, haftanın hangi günü ne iş yaptığınızı yazmanız gerekmektedir. Haftalık Çalışmaların her birinin sonunda imza ve kaşe bulunması gerekmektedir.
  • Defterinizi doldururken dikkat etmeniz gerekenler;
    • Öncelikle staj yapılan işletme ile ilgili bilgi verilmelidir. Kuruluşu, faaliyet konusu, personel sayısı ve yapısı vb.
    • Yapılan işler detaylı yazılmalı ve teknik bilgi verilmelidir.
    • Defterinizde her güne ait en az bir sayfa bulunmalı. (Minimum 30 sayfa şekiller hariç olarak)
    • Sayfa sonları sorumlu kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
  • Defterlerinizi size belirtilen gün ve saatlerde elden imza karşılığı teslim etmeniz gerekmektedir.

 

11/04/2016
1625 defa okundu

İstanbul Üniversitesi Avcılar Yerleşkesi Teknik Bilimler MYO

34452 Avcılar/İstanbul

Tel: 0 (212) 473 70 70(10 Hat)

E-Mail: tbmyo@istanbul.edu.tr