Ders Alım Kılavuzu

İÜ REKTÖRLÜĞÜ’NÜN ALDIĞI KARAR UYARINCA DERS ALMA İŞLEMLERİ 16 ŞUBAT 2018 TARİHİNE KADAR UZATILDI.

 

Bahar döneminde ders seçimi yapacak öğrencilerimizin ders seçimi yapmadan önce aşağıdaki ders alım kılavuzunu okumaları gerekmektedir.

1. Sınıf ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Otomasyon Üzerinden Ders Alma İşlemlerini 6 Şubat– 11 Şubat 2018 tarihleri arasında yapmaları gerekmektedir.

Ders alma işlemleri AKSİS OTOMASYON üzerinden yapılacaktır.

Danışman, öğrenci ders seçimini yaptıktan sonra otomasyon üzerinden ‘ONAYLAMA‘ gerçekleştirecektir. Danışmanın onay vermediği derslerin işlemi tamamlanmamış sayılır.

AKSİS otomasyon üzerinden alınacak Ders Alma Dilekçesi’nden 2 adet çıktı alınacak olup 06 Şubat – 23 Şubat 2018 tarihleri arasında öğrenci tarafından imzalanarak Danışman Hoca’ya teslim edilecektir.

(Yabancı öğrencilerin, aynı anda 2. üniversiteyi okuyan öğrencilerin yada okulu uzamış olan 6. yarıyıl öğrencilerinin katkı payı (harç) ödeme tarihleri 06 Şubat-16 Şubat 2018 arasıdır. Katkı payını (harcını) yatıran öğrencilerin Ders Alma Dilekçesi ile birlikte banka dekontunu da getirmeleri gereklidir.)

Yukarıdaki işlemlerden herhangi birinin eksik olduğu durumda Ders Alma İşlemi tamamlanmamış sayılacaktır.

Ders alımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.

Ders Alım Kılavuzu

05/02/2018
403 defa okundu

İstanbul Üniversitesi Avcılar Yerleşkesi Teknik Bilimler MYO

34452 Avcılar/İstanbul

Tel: 0 (212) 473 70 70(10 Hat)

E-Mail: tbmyo@istanbul.edu.tr